miercuri, 11 iunie 2008

Cacatii din Adevar !

Pentru alegerile astea vorbesc..
Am citit azi un articol din Adevarul, ziar care s-a dus drakului dupa ce a plecat ct popescu de acolo, nu ca mi-ar placea individul in mod deosebit dar.. facea treaba.
Asa, citeam azi adevarul pe net si dau de un articol semnat de un atat de mare dobitoc ca nu merita sa-l pomenesc...
Un articol in care tonomatele basesciene si-au pus toata silinta, elocventa si dorinta de castig..
In mod evident nu a mai fost semnat de Gregoar Ecrivan, lingaul de cur al basescului, ar fi fost prea evident, asa ca au pus un alt dobitoc sa scrie de "bine " contra slugii canine basesciene..
Jenant ! Evident ! De cacat, pe romaneste !
Am ramas la concluzia ca Turbatul de blaga pierde teren, asa ca trebuie scosi pe sticla, pe hartie, oriunde, toti lingaii si pupincuristii basiti, ca sa dea tare in oprescu.
Domle , are si cretinu asta de oprescu nasparliile lui, dar sa dai un asa articol intr-un ziar care candva era .. ceva.. e jenant...
cred ca inteleg de ce l-au adus pe Ecrivan de la Evz la Adevarul.. vor sa dea adevarului gloria pe care o avea Evz in 90-96, cand puii nasteau pui vii si cristoiu ii manca cu tot cu pene.

sa concluzionez, nu ?
Cacat de articol, cacat de "jurnalist", cacat de ziar !

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce sa zic.. e f naspa.. mai bn cauta sa faci altceva nene :)

omae spunea...

sa fac eu ? eu deja fac altceva, dar pot sa imi spun parerea, nu ?